Nu vill jag veta! (hästtransporter)

BusBarro

Trådstartare
Uppskattar snabba och bra svar! :confused:
Ska köpa ny trailer och vill ha MASSOR med tips!
Den får ej kosta över 65 000:- och ska helst ha både fronturlastning och sadelkammare.

1. Vad har ni för släp?
2. Årsmodell?
3. Boggie, enkelaxlat? Vikt? Hur mycket får ni lasta?
4. Färg?
5. Utrustning? (sadelkammare, fronturlastning, krubba, höpåse, 6. kort/lång bom ALLT!)
6. Vad gav ni för det?
7. För/nackdelar?

MVH Frida

Sv: Nu vill jag veta! (hästtransporter)

1. Vad har ni för släp? Cayenne

2. Årsmodell? 2004 inköpt under Falsterbo Horse Show

3. Boggie, enkelaxlat? Vikt? Hur mycket får ni lasta? Boggi. Måste fråga pappa om vikten.

4. Färg? Grå

5. Utrustning? (sadelkammare, fronturlastning, krubba, höpåse, Front urlastning på bägge sidorna, typ kombinerade skötar dörrar med urlastning. Vi har ingen sadelkammare men jag tror man kunde få ett sadelskåp inne i vagnen. Mellanvägg av gummi.

6. kort/lång bom ALLT!) Vanliga bommar. Instegsilastning eller ramp

6. Vad gav ni för det? 69 500 ( pappa galen )

7. För/nackdelar? Vad jag förstått ligger den bra efter bilen, Jeep Cherokke. Ljus invändigt. Massor av fönster. Hästarna kliver in hur enkelt som helst. Högt i tak.

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Cavallo
·
Utrustning Det är dags att inhandla transport i år och jag börjar mer och mer inse hur svårt det kommer bli utan att tumma på mina krav och...
Svar
18
· Visningar
2 701
Senast: misen
·
D
Utrustning Jag har sådan transportångest!:cry: Så här ligger det till: Jag skall i dagarna hämta en häst som jag kommer kunna tävla med och blir...
Svar
7
· Visningar
1 691
Utrustning Skulle vilja ha lite exempel på släp som har en tjänstevikt på max 900-950 kg (och som får lasta minst 850-900 kg). Märke, modell...
2
Svar
22
· Visningar
3 942
Senast: Isis2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka