Nu vill jag också vara med här!

K

Kerplunk

Var aktiv på detta forum när jag hade mina hästar för några år sedan, sen blev det en lång paus. Men jag har kollat in ibland och nu känner jag mig redo att återvända till Buke och främst då Förälder. :)

Har massa tid över nu när jag är gravid och otymplig så vad passar bättre än att gräva ner sig i lite forum?

Har bf 23 feb och är idag i v 33+6. Ska försöka lägga ut någon bild senare när jag hittat nån bra sida att lägga dom på.

Nu ska jag läsa igenom och skriva med mig i "Alla gravida-tråden".

Ha det bra med era magar! :banana:
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Jag minns dig mycket väl :D Främst från ÄU då.

Grattis till graviditeten, och hoppas att allt går bra :)
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Vad roligt att se dig igen! Och grattis till den väntade bebisen!

Bor ni kvar i lgh ni köpte?

Du har fallit bort från min msn på något konstigt vis. Du får gärna lägga till mig igen om du har lust.
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Kul att ni kommer ihåg mig!! :bump: Minns er också!
Bebben; Hur stor är din "bebis" nu?

falukorw: Jodå, vi bor kvar och trivs fint!
Ska se om jag lyckas med att fixa tillbaks dig på msn då! :)
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Men titta där!

Jag minns dig (eller nicket i alla fall) faktiskt också, fast jag inte håller till på ÄU.

Alltid kul när "gamla bekanta" hittar tillbaks!
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Min lilla bebis är snart 16 mån gammal :D

Han springer omkring som en dåre, klättrar på allt, har börjat prata, har 12 tänder och är allmänt stor bara :eek:
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Oj, hur gick tiden så fort? Ingen bebis längre minsann. Är det svårt att hänga med när det går sådär fort och lilla bebisen helt plötsligt inte är så liten? :crazy:

Poxz: KUL att flera kommer ihåg mitt nick. Jag var ju inte så värst aktiv. Härligt att vara tillbaks här även om jag håller mig från hästdelen..
 
Sv: Nu vill jag också vara med här!

Ett tag var det lite svårt att fatta, när allt hände så himla fort! Men för det mesta har det gått i rätt så lugn takt, så att jag hinner med :D Men jag kan nog inte fatta att han varit sådär miniliten (3180 g) för inte så himla länge sen...

Nu har han nyss lärt sig att säga "äta", och han vet precis vart maten finns ;) Han drar med mig till kylskåpet eller skafferiet, pekar på dörren och säger "äta" så högt han bara kan. Och slutar inte förrän jag ger honom något :rofl:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 906
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 722
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 359
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 673
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp