Nu va man hemma

M

MetallPrinsessan

16692756.jpg

16692758.jpg



Klockan 21:33 kom våran lilla Matilda ut. Hon vägde: 2905g och är 46 cm lång. Hon är en liten dramadrottning, hjärtslagen sjönk ner till 75 slag/min och när jag vaknade upp ur min droghet var det en massa läkare i rummet som skulle ta en massa tester som inte uppskattades från min sida :p, Men alla tester visade sig vara possetiva och vi frick en frisk liten flicka.
När jag fick reda på att det var en liten flicka sa jag "Hon vill ha en ponny" BM tittade konstigt på mig, men sedan när hon fick reda på att jag red så skrattade hon..:D:angel:

16692757.jpg
 
Sv: Nu va man hemma

klart att hon vill ha en ponny! jag är en hejjare på att kolla på annonser, så säg till när jag ska leta fram någon lämplig! :angel:

GRATTIS! :D
 
Sv: Nu va man hemma

Grattis till sötnosen! 7 Juli fick jag en Matilda som var 46 cm lång fast vägde 2950g:)
 
Sv: Nu va man hemma

Tack tack.. allesammans


Glamoroza ox.. köpte dom på gbg horse show :D.. men jag har sett dom i massa olika affärer.
 
Sv: Nu va man hemma

Åh, grattis!! :bump:

Vad fin hon är! Och vilket fint namn ni valt, jag heter det i andra namn :D
 
Sv: Nu va man hemma

Jättesööt!!
å tofflorna var ju bedårande... :love:
för att inte tala om namnet ;):D
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 543
Senast: Shark
·
Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger...
2
Svar
20
· Visningar
2 274
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
3 022
Senast: via
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp