Nu SMALL det

martha

Trådstartare
Som en förlängning på "Den Vackra" och hans "fru"...hon har nu visat sig vara dräktig :bow: :bow:
Mamma...
etoile%200401.jpg

Pappa....
nutte%20seger%2001.jpg

Gratulerar! Hoppas avkomman blir allt du hoppas och önskar! :)

Hehe...jag tror/hoppas det blir en svart hingst med stjärn och vit kota vä bak och en vit fläck på mulen(konstigt nog har båda hästarna samma tecken...och färg) :D

Svarta hästar är häftigt! Med två svarta föräldrar är väl chansen nästan 100% till svart avkomma? Hoppas det blir lite vitt med, hästar utan tecken ser lite tråkiga ut tycker jag. :D

Hej!

Vackra hästar!
Va kul, föl på G! Jo det dröjer, men iallafall!

Men hur gjorde du för att lägga upp bilderna så att man ser dom på en gång?

M. v. h. Lisa

Re: beviset

Kul, vilket datum räknar ni på?

Jag tror att vi kommer att få trav-ungar ungefär samtidigt nästa år... :rofl: :rofl: :rofl:

/// ghost

Re: beviset

Är inte du van? :p, du har ju haft en och annan unge?
Jag tror jag förstår varför? Jag är precis likadan, ska kolla runt 30:e nästa vecka.

/// ghost

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Willys
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 491
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • reservdelar till klösträd