Nu har vi hämtat vagn+Babyskydd *bilder*

MaRomer

Trådstartare
Idag hämtade vi vår vagn + Babyskydd

Det blev en Emmaljunga Edge Duo 2009 - Pro Forest
Och en Akta Graco Logico S 2009 - Geoffery

Tycker färgerna är helt underbara!!!!!

25822235.jpg

25822234.jpg

25822237.jpg

25822240.jpg

25822226.jpg

Alla bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id992720_page1.html

Sv: Nu har vi hämtat vagn+Babyskydd *bilder*

Superfint :)

Vi har allt hemma vi med (klart och i ordning ), nu väntar vi bara på att dessa 8 veckor ska ticka på och att Grodan ska plockas ut :D

Hehe ja vi får vänta 14 v=) Men änd¨å skönt att ha de hemma=) Så man slipper lägga ut de dyraste i slutet=)

Ja visst :D

Fast det är lite jobbigt att se alla saker, man kan ju inte låta bli att längta extra mycket ;)

hehe ja vi ställer undan de;) Har inget framme alls. Hehe

Snygg. Jag går och väntar på att dem ska ringa och säga att vår vagn e färdig tillverkad NU......har ju ca 13 veckor kvar....

Vi har bestället en Emmaljunga likadan som er fast i färgen PLATINA och med sportchassi.......babyskyddet köpte vi av en nära vän o det är o Pro Titan färgen så dem e ganska lika......Vill ha hem vagnen nu o fixa o dona och bädda o han mig :D

Hmm, hur är det följer det med madrass eller ngt???

Snygg. Jag går och väntar på att dem ska ringa och säga att vår vagn e färdig tillverkad NU......har ju ca 13 veckor kvar....

Vi har bestället en Emmaljunga likadan som er fast i färgen PLATINA och med sportchassi.......babyskyddet köpte vi av en nära vän o det är o Pro Titan färgen så dem e ganska lika......Vill ha hem vagnen nu o fixa o dona och bädda o han mig :D

Ja de e sportchassi på denna med.

Madrass och regnskydd följer med=) Å Fotsäck till sittdelen. Annars får man köpa till täcke å kudde om man vill ha det.

Ahh, kanon helt glömt om dem sa att det fäljde med madrass o funderat på detta.....beställde den i början av december så.....Jo kudde och filt/täcke e ju inte hela världen att behöva köpa...(svärmor pröjsar vagenen så...där kom vi billigt undan :bow: )

Hehe ja vi fick 800:- rabatt + att den ligger 1000:- under vad de flesta säljer den för. Gav 6400:- för vagnen=)

Vi var och hämtade vår nya vagn i tisdags, och jag är så nöjd. Den är bäddad och står redo i hallen. Bebis kommer inom 4 veckor, så det är inte såå längt kvar.

Babyskyddet hyr vi, så det hämtas då bebis kommer till världen...

lägg gärna in bilder på din vagn när den kommit, har nämligen funderat på just färgen platina :) Om du orkar o har lust o fota o lägga in :)

Å fusk! Våran EL är på väg :love:

Babyskydd ska nog köpas om nån månad, har 10 veckor kvar så det är luuugnt :D

Jag lägger också in bilder på Grodans prylar, hoppas det är ok ;)

Vagnsmärke: Urban Jungle

Liggdel:
Photo_84725_1065950.jpg

Sittdel:
Photo_84725_1080395.jpg

Brio Primo babyskydd ( med bas )
Photo_84725_1087862.jpg

lägg gärna in bilder på din vagn när den kommit, har nämligen funderat på just färgen platina :) Om du orkar o har lust o fota o lägga in :)

Japps det ska jag försöka komma ihåg när vi väl fått den....längtar så... och färgen e supersnygg tycker vi.....som tur var så ha det bara poff så var både jag o sambon dö förälskade i just den modellen och färgen så det var lätt att komma övverens!!:bow:

Liknande trådar

F
Körning Hej! I förrgår och igår var de första gångerna jag körde med mitt lilla shettissto lite längre, hon gick på som en klocka och tyckte...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
27 705
Senast: _L_
·
D
Körning Måste bara visa bild på min nya vagn!:love: Köpte den begagnad bara några mil härifrån för 13 000. Hade inte planerat att köpa någon...
2
Svar
34
· Visningar
2 950
Senast: _L_
·
O
Avel hej nu kommer en sådan färg fråga igen. men jag har suttit här länge nu men kan inte komma fram till något bra, när jag såg dom först...
Svar
16
· Visningar
1 678
Senast: Thesen
·
Körning jippi äntligen nu kommer bilder på hela ekipaget efter ombyggnaden av vagnen då den fick bla stötdämpning. som ni ser är de min lille...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 549
Senast: Annifrid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar