Nu har ungarna öppnat ögonen

gul_zebra

Trådstartare
Och de är så söta! Springer runt och smakar på allt, och lilla Tarja är en riktig liten pussgurka :love: Visste att ungar skulle vara härligt att ha men att de var SÅ goa trodde jag aldrig! :love:

Jepp, ett par dagar innan ögonen ploppade upp lite smått, nu springer de runt och tuggar på spånbitar och kartong och kyckling och svansar... :D Så söta! :love: haha mamma blev helt kär i grogg, synd för henne att han är tingad av uppfödaren till mamsen hans :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 968
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 954
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 828
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila