Nu har min nya dressyrsadel äntligen kommit

Sv: Nu har min nya dressyrsadel äntligen kommit

+ IronWill

Ok då får jag vänta och se. Jag har ju hellre en mörk sadel än en med fläckar och som dessutom kanske inte håller.. Hur mkt oljade ni in dom, la ni bara på ett lager eller oljade ni på tills skinnet var "mättat"?

Tack för att ni orkar svara på mina frågor:bow::bow:

*kl*

Här kommer lite bilder på sadeln när den är inoljad..

24072204.jpg

24072200.jpg

Vet inte varför bilderna blev så dassiga men lite kanske ni ser i alla fall.:idea:

sååå snygg sadel! :love: sitter här vid datorn o fullkomligt dregglar :d du har inga ridbilder?

Det kanske kommer en film, ska träna på söndag och hoppas att någon kan filma mig då..:bump:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MJLee
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar