B
Borboleta
Var på kurs med min "bebis", tänke att jag ville ha med henne en gång så jag VET att vi börjar rätt. Vi hade alltså eg inte gjort mycket innan (hon är longerad så pass att hon vet att man går runt matte och annars har vi bara promenerat i skogen och testat att löshoppa någon gång).
Första dagen började vi med att få henne att sänka huvudet för kapsonen stillastående och böjning stillastående
*försöker iallafall*
Sen så skulle hon gå på spåret och jag ett par meter innanför och så skulle vi skritta och göra halt (fungerade sådär *S*, något att jobba med för oss)
Vadå trassel
Sen gjorde vi i princip samma sak fast på volten (gick bättre eftersom vi var mer vana vid att vara på volten)
*kommer mer*
Första dagen började vi med att få henne att sänka huvudet för kapsonen stillastående och böjning stillastående
*försöker iallafall*
Sen så skulle hon gå på spåret och jag ett par meter innanför och så skulle vi skritta och göra halt (fungerade sådär *S*, något att jobba med för oss)
Vadå trassel
Sen gjorde vi i princip samma sak fast på volten (gick bättre eftersom vi var mer vana vid att vara på volten)
*kommer mer*