Nu har jag varit i Luleå...och plockat hem en sån här!

Sv: Nu har jag varit i Luleå...och plockat hem en sån här!

Jättesnygg tjej!!
Grattis & lycka till med henne!

Fast jag får erkänna att hon blir nog lite bortskämd, idag stirrade husse jätteargt på mig när jag gav henne sista skeden med gröt ifrån bordet :o
Hihihi, been there, done that. Och tro mig, snart är det Du som får ge husse onda ögat.:angel:;)
På tal om ögon och allt annat, jag drömde inatt att jag hade ett extra öga, mitt på pannan! Helsvart var det också!! Uuhh, vad obehagligt... och fult...

Jajajajajajajaja! :p

Vi fotade lite igår men det vart sisådär med dom bilderna, idag är det andra bullar! Då ska det baske mig fotas!
Yeeey!!:bump:

Nästan så att man ska ta sig en sväng förbi svärfar idag och våldsgästa dig lite.:D

Senast ändrad:

*KL*

Jag skäms lite för att säga det här.. Men fasiken vad söt hon är? :o Fast det är en schäfer..

Jag är övertygad om att ni kommer ha många roliga stunder ihop!

*KL*

Jag skäms lite för att säga det här.. Men fasiken vad söt hon är? :o Fast det är en schäfer..

Jag är övertygad om att ni kommer ha många roliga stunder ihop!

Haha då är vi kvitt! Jag minns att det sved lite när jag fick klämma ur mig att lilla B faktiskt var ganska fin :angel:

Men tack för all del! Ja roligt lär vi garanterat ha-jag försöker bara vänja mig vid det här med att vad man än gör finns det hår i vägen.
Äte en macka-med hår, äta middag-med hår, dricka ett glas vatten-med hår..ta på sig strumpor-med hår.

Jag har införskaffat ett stort jäkla lager klädrullar :devil:

Inte bara hemma. Även när jag blir bortbjuden på middag återfinns plötsligt schäferpäls mitt i grytan.

Äh, jag låtsas att jag inte fattar varifrån det kommer. Det ser ut som världens längsta könshår, så det KAN ju vara det också.

Oh vad vacker hon är. Underbar färg. Lycka till med henne.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka