Nu har jag varit i Luleå...och plockat hem en sån här!

Sv: Nu har jag varit i Luleå...och plockat hem en sån här!

hon är ännu finare på de här bilderna! lycka till med henne och jag väntar tålmodigt på en bildbomb :)

Grattis!!

Fin tjej! :laugh:
Nästan skönare när det är så att de inte gjort så mkt med henne än tvärtom med risk för att det inte är som man vill ha det!

Så vad är planerna med damen? :bump:

Grattis!!

Fin tjej! :laugh:
Nästan skönare när det är så att de inte gjort så mkt med henne än tvärtom med risk för att det inte är som man vill ha det!

Så vad är planerna med damen? :bump:

Ja helt klart! Det hade liksom inte känts att det fanns en vits med något om hon redan var "klar"...förhoppningsvis duger hon till IPO och då kör vi det :) , kommer även att köra tävlingslydnad vid sidan av! Nu ska vi går ut och gå :banana:

GRATTIS! Vilken fin tjej:love: Blir ju lite nostalgisk...

Vad fin hon är!!

Lycka till med henne nu :).

Tackar och bockar..det är en del att hålla reda på som man inte är van vid från den vattenskammade skolpojken på avataren ;) , jag kom nyss på henne med att slicka i sig dippen till chipsen vi skulle ha ikväll..:cool::rofl:

Tackar och bockar..det är en del att hålla reda på som man inte är van vid från den vattenskammade skolpojken på avataren ;) , jag kom nyss på henne med att slicka i sig dippen till chipsen vi skulle ha ikväll..:cool::rofl:

:rofl: då är hon mätt och belåten nu då.

Ja helt klart! Det hade liksom inte känts att det fanns en vits med något om hon redan var "klar"...förhoppningsvis duger hon till IPO och då kör vi det :) , kommer även att köra tävlingslydnad vid sidan av! Nu ska vi går ut och gå :banana:

Nej, precis!

Lycka till i framtiden får man ju säga då! Jag är övertygad om att det blir jättebra vad ni än tar er an! :laugh:

:rofl: då är hon mätt och belåten nu då.

Jodå, imorse var vi lyckliga och hade köpt nybalat gott bröd till frukost. Jag han vända mi i en minut för att skära en ostbit och när jag sedan ska lägga den på mackan är den borta-så ser jag någon som nyss gjort ett fynd traska iväg med den i munnen:devil:..
Men så är hon så söt så hon verkligen ursäktar sig när hon gjort fel.
"Oj..fick jag inte ta mackan.." :rofl:

Rådi försökte stjäla oxfilepizza när hon var valp, uppe och vippade lite på tallriken som ramlade ner i huvudet på henne och gick sönder. Sen dess snor hon inte mat. :devil:

Ska bli roligt att träffa henne, hoppas ni kan komma med till Örebro.

Ehm, vill inte alls förstöra stämningen eller nåt här nu........

.... Men är det bara jag som otåligt väntar efter mer bilder?:angel:

:D

Jag väntar också!;)

Jaaajaaa, men du bodde ju så förbaskat långt bort!
Allt man såg i Norrland var skog, skog och skoooooooooog så lågt ögat kan nå ..och då tänkte jag "jaha, mitt i allt det där ett par mil bort bor visst Gnist" ...hahaha :D

Det finns massa ängar också och skogsvägar som inte ens borde finnas och ibland hus :angel:

Rådi försökte stjäla oxfilepizza när hon var valp, uppe och vippade lite på tallriken som ramlade ner i huvudet på henne och gick sönder. Sen dess snor hon inte mat. :devil:

Ska bli roligt att träffa henne, hoppas ni kan komma med till Örebro.

Fast jag får erkänna att hon blir nog lite bortskämd, idag stirrade husse jätteargt på mig när jag gav henne sista skeden med gröt ifrån bordet :o

Ehm, vill inte alls förstöra stämningen eller nåt här nu........

.... Men är det bara jag som otåligt väntar efter mer bilder?:angel:

:D

Jajajajajajajaja! :p

Vi fotade lite igår men det vart sisådär med dom bilderna, idag är det andra bullar! Då ska det baske mig fotas!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka