Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hon är ännu finare på de här bilderna! lycka till med henne och jag väntar tålmodigt på en bildbomb![]()
Grattis!!
Fin tjej!
Nästan skönare när det är så att de inte gjort så mkt med henne än tvärtom med risk för att det inte är som man vill ha det!
Så vad är planerna med damen?![]()
GRATTIS! Vilken fin tjejBlir ju lite nostalgisk...
Vad fin hon är!!
Lycka till med henne nu.
Tackar och bockar..det är en del att hålla reda på som man inte är van vid från den vattenskammade skolpojken på avataren, jag kom nyss på henne med att slicka i sig dippen till chipsen vi skulle ha ikväll..
![]()
Ja helt klart! Det hade liksom inte känts att det fanns en vits med något om hon redan var "klar"...förhoppningsvis duger hon till IPO och då kör vi det, kommer även att köra tävlingslydnad vid sidan av! Nu ska vi går ut och gå
![]()
då är hon mätt och belåten nu då.
Nej, precis!
Lycka till i framtiden får man ju säga då! Jag är övertygad om att det blir jättebra vad ni än tar er an!![]()
Jaaajaaa, men du bodde ju så förbaskat långt bort!
Allt man såg i Norrland var skog, skog och skoooooooooog så lågt ögat kan nå ..och då tänkte jag "jaha, mitt i allt det där ett par mil bort bor visst Gnist" ...hahaha![]()
Rådi försökte stjäla oxfilepizza när hon var valp, uppe och vippade lite på tallriken som ramlade ner i huvudet på henne och gick sönder. Sen dess snor hon inte mat.
Ska bli roligt att träffa henne, hoppas ni kan komma med till Örebro.
Ehm, vill inte alls förstöra stämningen eller nåt här nu........
.... Men är det bara jag som otåligt väntar efter mer bilder?
![]()