nu har hovis vara hos hästen...

LadySara

Trådstartare
å de gick super!! hon va jätte snäll.. stod å skulle gosa med hovis rygg hela tiden.. tog lite längre tid för han var juh tvungen att gosa tebax.. :smirk:

inte ens nåra problem med bakhovarna.. höger bak va lite läskigt där röck hon en gång men inget mera.. hur glader som helst .. nu behöver ja itne ha nån ångest över nästa gågn.. *weee* :bump: :bump: :bump:

Att oroa sig i onödan - visst är det knäppt egentligen?

Har haft ångest i flera månader över att D skulle åka på bete och att han kanske inte skulle tycka att det var så kul att gå i i transporten. Tog typ två minuter och gick hur bra som helst. Och jag som haft ont i magen så jäkla mycket.... :smirk:

du har juh hur cool häst som helst i de flesta lägen.. transport är juh kul juh.. iaf tycktre han de nä ja va iväg med han :smirk: fast juh äldre å förståndigare han blir så kanske han inser att transport ofta betyder arbete.. vart står han å blir tjock nånstans då??

ja hade juh ångest för min lilla häst va monster å skickade in patrik i väggen förra gången.. föresten du känner nog igen min medryttare.. heter jessica hade amadeus på fältis förut...

Vad skönt att det gick bra! Jag sitter här och oroar mig med över att min åttaåriga shettis ska få skor på sig för första gången i livet om en timme. Hon ska enligt uppgift vara snäll att verka, så jag hoppas att det går bra!

/ Maris

Liknande trådar

Hästvård börjar funderar på att köpa hoppande bönor istället för häst. dom kan man mosa om dom blir sjuka å köpa en ny... tog för ett år sedan...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: LadySara
·
M
Träning har två problem som ja tänker ta upp här... Det första, som alla mina tränare hittills har sagt åt mig, jag sitter snett. Mm, jag...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: flashlight
·
Övr. Hund ja de va den prognosen vi fick på våran 10 månaders valp. vi hittade en knöl på en av halskotorna på ena sidan där halsbandet går...
Svar
8
· Visningar
2 329
Senast: LadySara
·
Hästmänniskan Har ett appaloosa sto på prov sedan mitten på januari. Behöver nu hjälp då det är många problem runt detta!! Hittade en annons på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 018
Senast: CindyLou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar