JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ja precis som rubriken säger...
NU har Diggers fästmö Tussan äntligen kommit....
Hon kom igår vid lunch, och går redan på upptäcksfärd i lägenheten...
Med JUNIOR som ett plåster bakefter
Digger är extremt nyfiken men han vågar inte riktigt ta kontakt ännu...
Visst är hon söt
Sv: Nu har hon kommit
Vad näpen!
Vilken söt uppsyn fröken har!
Till er alla:
Tusen tack
Hon är en riktig tuffing, hon "jagar" Junior och försöker leka med hans svans, till hans stora förskräckelse....
Hon fick vara instängd i natt också eftersom han ju inte ännu har en plats i herarkin... men det verkar hon inte tycka vara något konstigt, kanske för att hon såg dom andra genom närdörren...
Mer bilder kommer....
Dagbok
Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Dagbok
Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less.
Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Den vanligaste biverkningen hos äldre hundar är svaghet i bakdelen och vinglighet. Har hon även nedsatt njurfunktion så behöver hon...
Malibu_Stacy
Idag kl 06:35
Svar: 1 133
Visningar: 66 528
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 070
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 349
Hund