nu har han kommit

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

på natten den 15:e kl 02:00,åkte jag in till förlossningen för att jag hade lite ont i magen,ingen blödning el vatten avgång.barnm tyckte inte det lät som att jag behövde åka in,men jag gjorde det ändå.väl inne och efter undersökningen berättar hon kl02:39 att jag var öppen 4cm.kl05:30 öppen 8cm,får eupd,får inga bra krystverkaar ,så jag får dropp.kl 10:30 öppen 10cm,kl 14:36(fortfarande ingen bebis!) läkare kallas in och min milo tas med en sugklocka,ute 14:46., blev sydd ganska mkt och får ha en.....vad heter det nu..aja jag kallar det för kisse påse:D tror dom sydde mej i minst 30-60min:eek: ,ska försöka ordna bilder så snabbt som möjligt:smirk: ,han vägde 4400g och var 51cm.(var beräknad den 19:e jan). mvh gwennie
 
Sv: nu har han kommit

Grattis.:)
Kisspåsen är väl en kateter.
 
Sv: nu har han kommit

Grattis till lilla Milo
a207.gif
 
Sv: nu har han kommit

Grattis!! :banana:
Och vilket fint namn han fick!! :)
 
Sv: nu har han kommit

Får man väl säga Grattis till den lilla :idea: vad ska han heta då?
Ska själv ha om en månad ca, längtar som faan efter och få hålla den lilla bebben.
Men ser väl inte riktigt lika mycket fram emot förlossningen, men mne man ska se posetivt framåt, så det går säkert riktigt bra...
 
Sv: nu har han kommit

Grattis till Milo!
Jättefint namn.

Låter jobbigt med sugklocka och många stygn.
Hoppas du läker snabbt inte har för ont.
 
Sv: nu har han kommit

Grattis :banana: :D

själv sitter jag här med 17 dagar kvar till BF...
suck:(
Längtar så...
 
Sv: nu har han kommit

grattis grattis!

sött namn. Väntar med spänning på bilderna.

Hoppas att du mår bra ändå trots alla stygn..
 
Sv: nu har han kommit

Grattis!

Vad härligt att du låter så pigg trots att det inte gick helt smärtfritt (det gör den väl iofs aldrig). Jag oroar mig lite smått för förlossningen, ska ha i April.
Ditt inlägg fick mig mindre nervös :)
 
Sv: nu har han kommit

Grattis ! Vad duktig du är - jag har läst trådar om din oro ! Nu har du världens gulligaste bebis att sniffsa på !
 
Sv: nu har han kommit

GRATTIS!!!:rofl:

Jag förstår att du tyckte att det var jobbigt med stygnen, fick själv ligga på operationsbordet i 2 timmar och bli sydd..... Det var mer jobbigt efteråt tyckte jag, jag hade väldigt ont i 1 vecka....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 251
Senast: Olina
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 027
Senast: Chlo
·
M
Övr. Barn vid en andra grav? när jag var gravid med min son ,iv 16,så fick jag ett ljumskbråck,fick absolut inte röra mej mer än till toa,hämta...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: ameo
·
M
Övr. Barn jag har en underbar son på 7mån,och börjar känna ett litet sug på ett syskon ,men problemet är att jag tänker inte skaffa flera barn om...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 976
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp