Nu har det hänt något igen..

Sv: Nu har det hänt något igen..

Nu är det ju jättebra. Tack så mycket!

kl

Nej inte stjärnor! Det var jättebra som det var för en liten stund sen:laugh:

*kl*

och toppen att underforumen syns när man scrollar över respektive forumlänk! :bow:

kanske har varit så innan också (?) men det har jag inte märkt isåfall :D

Eller hur, inga stjärnor tack! Så som det var nyss (med fetstil) vill vi ha det

Ni verkar inte helt överrens ;)
Att man ser underforumen är nytt.

Det känns som det är lite för många * just nu, kanske jag kan lösa det om jag får lite tid ;)

Jag sällar mig till dem som tycker att fetstil var bättre än asteriskerna (men bäst var det förstås när det var uppdelat häst - icke häst ;)). Däremot är det ju jättebra att man kan se underforumen nu! Men så här många underforum fanns det väl inte "nyss"?

Jag hatar verkligen att känna mig som en rabiat gnällspik, men jag måste också säga att det såg bättre ut och var enklare att hitta med fetstil.

Nu har jag delat upp det igen samt flyttat * närmare. Jag tror nog ni får vara nöjda för den här gången nu. Jag är ganska nöjd i alla fall.

Blev jätteglad när jag såg att rubrikerna var tillbaka! Tycker det är jättebra som det är nu!

:banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 142
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Wingates
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama