Nu har det hänt något igen..

Sv: Nu har det hänt något igen..

Går det att lägga in så att man kan se vad de olika prefixen står för i de olika forumen, så man lätt kan se det utan att behöva logga in och ta skapa ny tråd bara för att se vad prefiken står för.

Att förklaringstexten kanske kan ligga i det som här under bukefalos hjälp står i parantesen.

Ibland går det ju att gissa sig till vad prefixbokstaven står för men inte alltid. ;)

Det är ju bara att hålla muspekaren över så ser du vad den står för :idea:

Om man håller muspekaren över prefixbokstaven så dyker det upp en förklarande text vad den innebär.:idea:

kl

Fick panik när jag inte kunde hitta Islandshästforumet, var tvungen att andas, räkna till 10 & börja tänka på vad Gunnar nu hittat på.Men det löste sig till slut;)

kl

Saknar att kunna gå in på Western direkt. De få sekunder:angel: det tar att först öppna upp Ridgrenar irriterar mig. Ursäkta gnället:o. Annars bra med uppdelning i rubrik Häst / Övrigt

kl

Saknar att kunna gå in på Western direkt. De få sekunder:angel: det tar att först öppna upp Ridgrenar irriterar mig. Ursäkta gnället:o. Annars bra med uppdelning i rubrik Häst / Övrigt

Samma sak med körning. Saknar dom.

ja men om du skall växla så är det ju bara att gå upp i favoriterna högst upp på sidan, alltså i webbsidans meny...;) ;)

men nej, vad har hänt nu? lektrådarna ligger bland de vanliga trådarna igen ju :cry: kan man inte göra så att man välja bort enbart lektrådar, nu kan man bara välja att se relationstrådar och det finns ju en mängd andra trådar än sådana.

jag såg det, men då måste jag checka av alla relationstrådar först och sen alla med prefix. väldigt synd eftersom det var så bra med lekforumet.

jag såg det, men då måste jag checka av alla relationstrådar först och sen alla med prefix. väldigt synd eftersom det var så bra med lekforumet.

Checka av?
Det är ju bara att klicka på det prefixet du vill se trådar från, R, L eller bara en gul lapp (inget prefix) så visas alla trådar i den kategorin.

Jag tror att hon menar att det är bökigt att man inte kan välja bort prefix, utan bara välja prefix. Som det är nu måste man kika på relationstrådar och vanliga trådar var och ett för sig om man vill slippa L&Ttrådarna!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 142
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 874
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: Wingates
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama