Nu har det hänt något igen..

R

Revontuli

Fliken "snack" (eller vad det nu stod) Har försvunnit från menyn till vänster. Nu ligger allting under hästforum? Jag brukade stänga ner fliken med hästforum eftersom jag för tillfället inte är intresserad av dom. Nu är det för många forum där, det är svårt att klicka rätt.

Sv: Nu har det hänt något igen..

Tycker också att det blev lite rörigt när den försvann. Det skulle dock bli mycket bättre om forumen ordnades i alfabetisk ordning i listan.

Jag tycker också att det blev lite rörigt. Det var bättre innan när "icke hästprat"-forumen hade en egen avdelning s.a.s.

Tycker också att det blev lite rörigt när den försvann. Det skulle dock bli mycket bättre om forumen ordnades i alfabetisk ordning i listan.
Ja, alfabetisk ordning vore lättare. Det vore också bra om man kunde välja ut vissa forum och placera under en ny kategori, t.ex. "Mina favoritforum".

Ja, det blev rörigt när rubriken försvann! Nu måste man läsa igenom forumnamnen på ett helt annat sätt. :crazy:

Håller med.

En häst resp. "övrigt" kategori är bra, så som det va förr.
Alfabetisk ordning ska det vara i resp. kategori.

samma här!

de gamla indelningarna var bättre. jag är aldrig inne på hästforumen och vill helst inte ha dem synliga i kanten alls. förut kunde jag ju liksom välja bort dem, det går ju inte nu.

kl
Var det inte bättre förr i huvudtaget?
Jag tycker att det är för mycket nytt nu!

Du anar inte hur ofta jag hört detta förut under de 12 år jag hållit på. ;) Du för söka om du vill veta vad jag brukar svara.

Det är dock jättebra att ni kommer med synpunkter, om de har lite innehåll, ofta leder de till att jag ändrar något nytt så att det blir mer lättförståeligt och fungerar bättre, ser snyggare ut. Det senaste exemplet är väl prefixen.

Jag kommer nu även att korta av forum-menyn samt med största sannolikhet lägga fetstil på en del forum för att visa att de innehåller underforum. Det borde göra det lättare att hitta i menyn.

Det första jag tänkte på när jag gick in här på Bukefalos
"klockan mitt i natten" är att:
-Nu är Gunnar uppe igen och rotar lite här och var :D
Bra idé att lägga fet stil på forum som har underforum!!

AM (uppe)

Visst blev det lite(!) lättare att hitta med fetstil på en del forum, men det ser för taskigt ut. Intrycket man får är rörigt istället för harmoniskt.

En liten önskan slänger jag in, en knapp som tar mig till första olästa inlägg i en tråd. Lämplig placering kan vara där trådverktyg och visningsalternativ finns.

Visst blev det lite(!) lättare att hitta med fetstil på en del forum, men det ser för taskigt ut. Intrycket man får är rörigt istället för harmoniskt.

En liten önskan slänger jag in, en knapp som tar mig till första olästa inlägg i en tråd. Lämplig placering kan vara där trådverktyg och visningsalternativ finns.
men det finns ju!
både i trådlistan på forumets huvudsida, och längst upp i respektive tråd.

firstnew.gif
Såhär ser den ut! Och inne i tråden står det till och med "visa första olästa" bredvid..

:o Jag som har letat mig tokig efter den! Men tydligen inte nog bra! :o

Ännu fler :o :o :o

Senast ändrad:

det är lätt hänt! tog ett ganska bra tag innan jag hittade den också, men det som är rakt framför näsan är ofta ganska osynligt :D

Jag visste ju att jag sett den knappen här på buke tidigare, men jag har inte kunnat hitta igen den! Har för mig att jag upplevde att den försvann vid någon ändring av layouten. Jag trodde verkligen att jag kollat varenda millimeter av sidan. :o

Jag tycker också att det ger ett rörigt intryck. Dessutom är min första tanke att det är forum med nya meddelanden sedan sist. Så är det på de flesta andra forum jag hänger på, dvs. fetstil indikerar olästa meddelanden. Så är det ju faktiskt inne i forumen också.

Gunnar: Det går inte att lägga underforumen under huvudforumet i listan och kanske lägga dem med lite indrag?

Håller med dig!

Eller så kanske man kan lägga någon symbol efter de rubriker med underrubriker. Om det nu tvunget ska poängteras alltså.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 142
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 874
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: Wingates
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama