Nu ger jag upp snart!!

norrland65

Trådstartare
I alla år har Buke haft linjär visning, äldre först!

Men sen helt plötsligt så ändrades det - utan att jag gjort något - till trådad visning!

Jag vill ha inlägget så att de följer varandra, äldst först och yngst sedan. Jag vill INTE ha inläggen i trådan visning ovanför första inlägget, om ni förstår vad jag menar.

Nu har vi två datorer. En trådlös och en stationär. Först så hade jag Buke uppe på den trådlösa och surfade runt. Plötsligt ändrades den linjära trådvisningen med äldst först till trådad visning. Jag har försökt på alla sätt att få tillbaks den till linjär visning. Jag har varit inne och kollat i kontrollpanelen, jag har provat att logga ut och in igen osv. Inget har hjälpt.

Men jag har ju haft den stationära som varit normal. Men ju hade jag Buke uppe - och surfade runt. Och nu övergick även den till trådad visning!!!

UUÄÄHH! :eek::eek: Jag vill ha vanlig, standard, linjär visning med äldst först - Bukefalos är ju värdelöst annars!! Hur f-n får jag tillbaks det! Att ändra/gå in i kontrollpanelen hjälper inte. Det spelar ingen roll vad jag väljer där!

Hjälp! Gunnar??

Norrland

Sv: Nu ger jag upp snart!!

Ok. Nu kunde jag plötsligt ändra tillbaks till linjär visning när jag loggat ut en gång. När jag gick in på kontrollpanelen så stod den på hybridvisning, och när jag ändrade till linjär så ändrades den.

Men det funkar inte på den trådlösa?

Och varför ändras det när jag surfar på andra sidor!

Norrland

Sv: Nu ger jag upp snart!!

Tack! :bow:

Min sambo hjälpte mig, och det hjälpte! Nu är det som vanligt! Tack och bock! :bump:

Norrland

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 626
Senast: MissFideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 632
Senast: Karamello30
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 303
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5