Nu FÅr Det Tusan Va Nog!!!

Sv: Nu FÅr Det Tusan Va Nog!!!

Vill du ha det så lovar jag dej att det redan finns billiga korsningsponnisar på marknaden! :smirk:

Det finns det alldeles säkert...men vi har en hel del hästar här på gården redan.Jag menade lite mer som så att det kan ju bli en bra storlek på en sådan korsning.Det är så tråkigt för barnen att dem växer ur sina shettisar lagom som dem har fått kläm på varandra.
Men vi är hobbyryttare hemma hos oss,stamtavlor och liknande betyder inte så mycket här. :rofl:

Nyfiken fråga bara, vart tog "hingsten" vägen du hade?

Senast ändrad av en moderator:

För vissa är det bara till o skaffa o sen bara göra sig av med dom om det inte passar, låter inte som om man har några känslor för sina djur om man gör på det viset. Somliga borde inte få ha djur över huvudtaget

arabia skrev:
För vissa är det bara till o skaffa o sen bara göra sig av med dom om det inte passar, låter inte som om man har några känslor för sina djur om man gör på det viset. Somliga borde inte få ha djur över huvudtaget
Så du tycker att man ska behålla djur som man inte går ihop med ??? :confused:
Det är som att säga att du måste bo ihop med första bästa "sambo" oavsett hur ni funkar ihop eller inte... :devil:

Jag tycker inte man är dum som inser sina egna begränsningar eller brister och gör sej av med djur man inte klarar av...
Det ska ju vara KUL att vara djurägare å inte bara "negativt jobb" och det är ju ändå så att även djur har olika personligheter som man passar ihop med...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 563
Senast: purity_666
·
Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: sanio
·
Hästmänniskan Jag känner att bara måste få skriva av mig lite ang. en fruktansvärd grej! Jag ska försöka göra det så kortfattat jag kan. Jag hade...
Svar
15
· Visningar
3 255
Senast: Nea86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila
  • Uppdateringstråd 30