Nu börjas det igen.... jag blir tokig

E

Eileen

Efter att jag loggat ut från msn mesenger loggas jag automatiskt in på windows messenger..(det kan ta en stund ibland) Och blir då synlig som online! Jag har kollat alla inställningar att man inte vill att windows messenger körs i bakgrunden etc etc.. men inget fungerar, den lever sitt eget liv. Som tex för en stund sedan, jag loggar ut från msn messenger och går o sätter mig framför tv:n. Efter en stund börjar jag få meddelanden från folk (jag har ljudet på) jag går till datorn och ser då att jag är online på windows messenger.. :cry:
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

Men ta bort windows messenger från datorn då? du behöver det ju inte..
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

hur får jag bort honom????? Jag Vill slå han i bitar!!!
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

under "lägg till / ta bort program" som ska finnas under kontrollpanelen.. se till att ha vanliga msn helt avstängt bara.
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

hm jag hittar inte windows messenger där, ligger det under ngt annat namn kanske?
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

Hmm vet inte, tror jag tagit bort mitt :crazy:

Men fråga på datorer-sidan! där kanske folk kan bättre..
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

ah jag hittade! tack (låg under windows komponenter)
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

Nu när vi ändå är igång... Jag har samma problem. Hittade den under Windows komponenter, men sen då? Ska den vara ikryssad eller okryssad innan man trycker "nästa"? Där ligger ju en hel del program som redan är ikryssade, som jag inte vill röra :confused: :confused:
 
Sv: Nu börjas det igen.... jag blir tokig

Om man använder Outlook Express kan det man behöva bocka av lite i det programmet för at det ska sluta komma upp hela tiden. Verktyg|Alternativ|Allmänt bocka av Automatisk inloggning i Windows messenger.
Ett litet tips bara.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 406
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
432
Tjatter Som en liten spinoff på tråden på Senior med att säga/höra/läsa fel så tänkte jag vi kunde dela med oss av våra egna eller andras...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
19 665
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag känner mig såhär :confused: :confused: :confused: Är så att datorn har börjat leva sitt eget liv :smirk: Just nu så har den...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp