Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.
Intressant att höra, jag jobbar på gymnasiet och en av bygglärarna ansåg det som bästa alternativet, andra pratar om L-balk (som verkar dyrare), men snickaren får bestämma, det här är verkligen inte mitt område! Lövånger-försäljaren pratatde om att göra en sockel, är det något ni gör ?Ni har inte gjutit eller börjat resa stommen än?
Eftersom vi endast kommer att göra två boxar så funderade jag på att gjuta/mura en liten kant på ca 5 cm runt varje box som man sedan kan montera boxinredningen på. Då slipper man ruttnande väggar och ruttnande boxar i nederkanterna.
Givetvis med ett litet avrinningshål mot avloppet så man kan spola rent på sommaren.
mvh Eva
Eftersom vi endast kommer att göra två boxar så funderade jag på att gjuta/mura en liten kant på ca 5 cm runt varje box som man sedan kan montera boxinredningen på. Då slipper man ruttnande väggar och ruttnande boxar i nederkanterna.
Givetvis med ett litet avrinningshål mot avloppet så man kan spola rent på sommaren.
mvh Eva