Nu är vi äntligen på gång!!!

N

nzhelga

Har kört min häst för första gången idag, det känns jätte skönt.
Han är en gamal travare, men jag har aldrig kört förut.
Jag har hittat en gig, och köpt mig en sele (Zilco), och har väntat tålmodigt (flera veckor)på att vädret ska bli bra och att mina med hjälpare hade tid att komma.
Det finns bilder på den här linken www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JQEMGMKMMNO
Hoppas att det fungerar.
Hälsningar från Down Under

Sv: Nu är vi äntligen på gång!!!

Ser trevligt ut!

Är lite avis för jag har inte fått min mellan skaklarna ännu, hade problem med att få ihop medhjälpare i somras när hon skulle köras in men tar nya tag till våren. Nu rids hon in istället så det får räcka med det projektet nu på hösten.

Kul att det gick bra...
Här är en till som kört sin plutt ordentligt för första gången idag. Inkörningskursen startade idag och det gick strålande. Han har haft vagnen efter sig fyra gånger nu och förra gången satt jag på vagnen men en kompis ledde. Idag gick kompisen bakom hela tiden :bump:

Snyggt ekipage
Var har du hittat den vagnen? Nyfiken

Hejsan Minikaninen,
Jag har kopt vagnen har pa Nya Zeeland, den ar begagnad bygd av en ingenjorsfirma 1992. Det finns inte sa manga som bygger vagnar har.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 671
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 718
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 407
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden