Nu är min lilla hemsida klar...

mag

Trådstartare
och jag ska lägga ut den. Men hur sjutton gör jag ??? Skriver in telias ftp.adress, och kommer in på en vit sida där det står FTP-rot för ftp.telia.com. sen står det lite om nångra kataloger. Men hur sjutton laddar jag upp sidan då. Begriper ingenting... Nån som kan hjälpa mig.

Sv: Nu är min lilla hemsida klar...

Skaffa ett ordentligt ftp-program, t.ex. FlashFXP, och använd det för att ansluta till ftp-servern. (ftp.telia.com) och logga in med det konto du vill lägga sidan på. (Via t.ex. Quick Connect) Leta sen upp de lokala filerna, hemsidan, i vänstra delfönstret och "dra" (eller markera och tryck ctrl+q) till högre, serverutrymmet. Tryck sen Transfer Queue (ctr+z) så laddas det upp.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 549
Senast: Tuggben
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 720
Senast: Tilly_85
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 070
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10