C
Catitzzi
För några dagar sen såg jag att min 8 månader gamla valp gick lite konstigt, hon sprna på snedden.. Ringde till vet. som bad oss komma dagen efter. Veterinären tog röntgenbilder som visade på en kraftig luxation hö. höft. Dvs hennes lilla höft hänger på en tråd. Veterinären kunde dock inte avgöra om det är medfött eller om hon har fått en smäll som gjort att höften hamnat ur led. Framtiden för henne är väldigt oviss- ivärsta fall måste jag ta bort henne Hon är mitt allt, min lilla baby- jag älskar henne över allt annat på denna jord. Hon följer mig vart jag än går, hemma, i stallet, på jobbet. Hon är en såndär underbart sprallig vovve som har ett sätt som charmar alla.
Den 27/8 ska vi till en ortped i Sthlm som ska avgöra hennes öde. Pratade med försäkringsbolaget oxå & om det visar sig att det är ett med fött fel så är dom inte säkra på om dom betalar en ev operation.Fan va hemskt det känns.,. vill inte skiljas från henne. Någon som har varit med om samma sak? Hur gick det?
Hade tänkt lägga in bilder.. men det gick inte
Den 27/8 ska vi till en ortped i Sthlm som ska avgöra hennes öde. Pratade med försäkringsbolaget oxå & om det visar sig att det är ett med fött fel så är dom inte säkra på om dom betalar en ev operation.Fan va hemskt det känns.,. vill inte skiljas från henne. Någon som har varit med om samma sak? Hur gick det?
Hade tänkt lägga in bilder.. men det gick inte