nu är jag helt LOST..

S

sw33tie

haha, nu ska jag försöka mig på ngt som jag inte har en aning om..
jag fick lösenordet och användarnamnet till en kompis efterp(?!) (hårddisk på nätet, inte en aning om det hette så) :)
vad är adressen så man kan logga in? måste se ett par filmer till skolan..
aja. tack iaf :):p
 
Sv: nu är jag helt LOST..

sw33tie skrev:
haha, nu ska jag försöka mig på ngt som jag inte har en aning om..
jag fick lösenordet och användarnamnet till en kompis efterp(?!) (hårddisk på nätet, inte en aning om det hette så) :)
vad är adressen så man kan logga in? måste se ett par filmer till skolan..
aja. tack iaf :):p
Fråga din kompis om adressen till hans/hennes FTP. Den kan inte vi veta;)

När du fått den så kan du i webläsaren skriva in ftp:// och så adressen. Då kommer det en ruta där du skriver användarnamn och sen en ruta för lösen. När du väl är insläppt så är det som att jobba på sin egen hårddisk.

Men adressen får du fråga kompisen om, för det kan vi omöjligt veta.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 089
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 404
Övr. Barn Anonymt nick Har ett barn på 13 år som har Social Fobi. Det har kommit smygande och kom starkt för ca 1 år sedan. Orsaken är inte...
2
Svar
28
· Visningar
3 830
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 186
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp