Nu är hon..

G

Gefjun

snart 5 månader och ser ut såhär!

475732861QgTuMy_ph.jpg

Indra

475732679nPcQUx_ph.jpg

Indra

Sv: Nu är hon..

Så söt! Och va uppmärksam hon verkar på allt runt omkring!

Vad är det för ras? Är jag ute å cyklar om jag gissar på nån slags vallhund? Typ bordercollie?

Du är inte alls ute och cyklar, det är en Border Collie! Hon är väldigt uppmärksam och kontaktsökande.

Ja, det är aldrig några sura miner där, alltid lika glad :D !

AnnikaW skrev:
Du är inte alls ute och cyklar, det är en Border Collie! Hon är väldigt uppmärksam och kontaktsökande.

Jag hade rätt :banana:
Jag skulle självvilja ha en sån hund, men de kräver enormt mycket av mig som hundägare, så därför då jag nöja mig med sånna där håriga limpor, du vet, lite skit på snöret :D

:rofl: Håriga limpor?! Jo, det är ju en ganska krävande ras som måste ha sin hjärgympa. Hon är jätterolig att jobba med, det syns att tankarna går och hon vill verkligen komma på vad det är som jag vill att hon ska göra.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 807
Senast: fixi
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 881
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama