Nu är hon opererad

tuaphua

Trådstartare
Ena hunden har varit inne för att operera bort en juvertumör. Den var i samma storlek som ett riskorn. Och är nu ivägskickad på analys. Det hade inte spridit sig någonstans.

Nu ligger hon lite avslagen men framför allt väldig sur här bredvid. Hon måste nämligen ha tratt på sig. Hon hade varit hundini på kliniken och tagit sig ur den ett flertal gånger, när ingen såg givetvis. Och sista gången även tuggat ordentligt på tratten.

Hon tuggar aldrig på saker. Så det var nog för att slakta den eller visa sin avsky.

Men hur som helst gick operationen bra. Och hon ska ta det lugnt i 10 dagar tills de ska ta stygnen.

Sv: Nu är hon opererad

Va skönt det gick bra. Ge lilla vovsingen en kram och trevlig helg på er.

Sv: Fråga till "Nu är hon opererad"

Vad kostade de? Vadfick du för ca pris innan operationen?

Sv: Nu är hon opererad

Vad kostade de? Vad fick du för ca pris före operationen

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 853
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 603
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Nu har jag googlat tillräckligt och hoppas att någon här kan ge råd. För någon månad sen upptäckte jag en liten knöl på den 10-åriga...
Svar
4
· Visningar
1 480
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 512
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka