Nu är hon här!!! (bilder)

Sassy

Trådstartare
Efter 14 timmars resa för lilla "maja", det dubbla för mig, kom vi hem inatt kl 1... Lägenheten skulle genast utforskas, sedan fick hon sova med husse på soffan medans jag sov i sängen med Hanoo. Våran oro för att Hanoo skulle vara agressiv (han har många gånger försökt döda andra katter) var helt obefogad. Han var mycket nyfiken, och besvärad av att den lilla blev jätterädd och kissade på sig, fräste och skrek när han kom. Nu bor han i sovrumet över dagen, så får de träffas ikväll när hon blivit lite tryggare här, det är en omtumlande upplevelse att flytta från mamma och syskonen, och flyga, åka båt och bil till ett helt främmande ställe. Nu leker hon vilt, och skriker irriterat om man tar ifrån henne vippan, en äkta korat alltså :D

med vippan

döööda

Senast ändrad:
Sv: Nu är hon här!!! (bilder)

Söt kisse!

Ointressant fakta: Har en likadan leksak som den på sista bilden.
Tyvärr lekte mina katter lite för våldsamt med den så den är inte sig lik. :D

Sv: Nu är hon här!!! (bilder)

Jag är faktiskt lite orolig för temperamentet, är rädd att hon ska vara lika skarp som Hanoo på utställning, men förmodligen är det bara "bebisfasoner" när hon kastas mellan enormt självförtroende och änslan. Hon är lika gosig och människokär som gammelgubben iaf, och de sover under täcket båda två :love: :love: Hon har en järnvilja, det är ett som är säkert, det är tur att jag har hjlp av Hanoo med uppfostran (Han sätter tassen på huvudet på henne när hon är för våldsam. Inga klor, ingen irritation, utan bara en tass, han är ett under av tålamod :love: )

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 201
Senast: Shenzi
·
K
Katthälsa Långt inlägg, men snälla läs någon ! Hej, mitt första inlägg (heter de så? ) på något forum nånsin och hoppas på hjälp. Min katt...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Hej på er. Idag har vi fått hem angelicas katt Kailua! Allt är fint med honom men mellan honom och Tea är sakerna inte lika ordnade...
Svar
6
· Visningar
5 331
Senast: Icka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?