Nu är han kommen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 093
J

jappisen

En släkting till mig fick igår hem sin lilla valp. Så himla söt och go. Man blir ju själv så valpsugen. Här kommer lite bilder på sötnosen.
( BILDBOMB)
P1012320-1.jpg

P1012322-1.jpg

P1012300.jpg

P1012325.jpg

P1012307.jpg

Sv: Nu är han kommen

Sicken liten ulltuss. :love: O blicken på första bilden gör ju att man bara smälter... :love:

Ja visst är han. Oh vad roligt, hoppas vi får se bilder här på han eller hon:)

Ja verkligen, han har den blicken som får en att smälta

Mähhh, är det lagligt.......att var så där söt???
Gissa om jag blir än mer sugen då?
I går bokades min papillonvalp som är under planering, tiken ska paras när hon löper, så till våren ska det nog knalla omkring en lite tös här tillsammans med min Taggen=)

Precis lagligt får man säga ;). Vad kul med en liten :) Lycka till och hoppas vi får se bilder så småningom :laugh:

Abbsolut, jag är otroligt(får man säga så) fotokåt å har massor med bilder både på Pibox och hemsidan. Bilder utlovas så fort det lilla livet kommer ut=)

Ser framemot detta. Jag älskar att titta på bilder :)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 187
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår...
2
Svar
37
· Visningar
4 324
Senast: Ratax
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
482
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka