Nu är en av mina hästar död!!

L

lie

igår avlivades han!=/ usch va hemskt att veta att man inte kommer träffa dem på lääänge!! o snart är de dags för min andre häst!!! :( :cry: :cry:

Tröstkramar kommer här..
Varför ska den andra oxå avlivas?
Är de sjuka? Gammla?
Mvh
Jenny

Sörjer med dig - vi tog bort våran 31-åring i söndags och det är ... Även de andra hästarna är dämpade de fick nosa och själva konstatera att hon var borta. Ingen säger något när man kommer vid frukosten, - varje dag är en ny. Det gäller att ha dem med sig i minnet och att inte "städa" bort dem för fort - ta dig tid att sörja och minnas!

Många kramar till dig!

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 251
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 226
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: Kilauea
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023