Nu är en av mina hästar död!!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 965
L

lie

igår avlivades han!=/ usch va hemskt att veta att man inte kommer träffa dem på lääänge!! o snart är de dags för min andre häst!!! :( :cry: :cry:

Tröstkramar kommer här..
Varför ska den andra oxå avlivas?
Är de sjuka? Gammla?
Mvh
Jenny

Sörjer med dig - vi tog bort våran 31-åring i söndags och det är ... Även de andra hästarna är dämpade de fick nosa och själva konstatera att hon var borta. Ingen säger något när man kommer vid frukosten, - varje dag är en ny. Det gäller att ha dem med sig i minnet och att inte "städa" bort dem för fort - ta dig tid att sörja och minnas!

Många kramar till dig!

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 074
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 372
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 241
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025