Nu är dom två veckor!

loveponies

Trådstartare
Och dom blir bara sötare och sötare! :love: Nu har ju alla öppnat ögonen, och jag kan knappt hålla mig från att äta upp dom! :D :love: :d

Jag pratar alltså om min ragdollkull, för er som missat det! :)

Här är dom allihopa:

S*Dragonfire Brennan, brun colorpoint:
brennan3.jpg

S*Dragonfire Aislinn, bruntabby bicolor:
aislinn3.jpg

S*Dragonfire Bronwyn, bruntabby colorpoint:
bronwyn3.jpg

S*Dragonfire Aidan, blåtabby bicolor:
aidan3.jpg

S*Dragonfire Kellin, brun bicolor:
kellin3.jpg

Sv: Nu är dom två veckor!

Herregud! Så enormt söta... :love: Jag mår riktigt dåligt, får ont i magen och blir illamående av habegäret... :D Vill haaaaaaa!!! Två tabbybicolorer, det är inte rättvist... :cry:

/Erica

Cheeserica skrev:
Herregud! Så enormt söta... :love: Jag mår riktigt dåligt, får ont i magen och blir illamående av habegäret... :D Vill haaaaaaa!!! Två tabbybicolorer, det är inte rättvist... :cry:

/Erica

Nej, faktiskt så känner jag mig också lite orättvis. Anna, som har pappan Frasse, har på två kullar med sammanlagt 10 kattungar, med bicolormamma, bara fått en enda tabby. Själv norpade jag åt mig tre på en gång, och två av dem bicolor på köpet! Ibland har man lite tur! :D

Sååå söta! :love:

Vilka är hanar och vilka är honor? Tycker att man brukar kunna avgöra könet via uttrycket kring nosen, vill kolla om mina gissningar stämmer. :)

Stämde nästan, missade bara på Brennan som jag trodde var en liten tjej. :)

loveponies skrev:
Nej, faktiskt så känner jag mig också lite orättvis. Anna, som har pappan Frasse, har på två kullar med sammanlagt 10 kattungar, med bicolormamma, bara fått en enda tabby. Själv norpade jag åt mig tre på en gång, och två av dem bicolor på köpet! Ibland har man lite tur! :D
Ja visst är det! Tänk om man ändå kunde fördela ut anlagen så. Fast Nina är ju å andra sidan väldigt söt. ;) Hon var extremt gullig som kattunge också, det var ju första gången jag såg ragdolls IRL när jag var och tittade på dem! :love: Och så får vi väl hoppas att hon får många tabbysar i Frasses sista planerade kull!

Sitter ju och letar hane till Dimma nu, jag får komma med "önskemål" om jag vill. Sååå spännande ju, skulle gärna använda en tabbyhane också men dels vore det roligt med vitfläck och så är det ju det här med typen...

/Erica

Liknande trådar

Övr. Katt Igår blev bebbarna 1 vecka gamla, och självklart tog jag bilder på allihopa! Namn har de fått allihopa, temat är keltiska! :idea: Och...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Ja, tiden bara rinner iväg! 4 veckor har bebisarna hunnit bli nu, och alldeles ljuvliga också! De har nu börjat röra sig utanför bolådan...
2
Svar
27
· Visningar
2 322
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Har inte skrivit här på ett tag, men jag tänkte att jag skulle presentera den fjärde kullen som fötts i min uppfödning! De föddes 6...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Igår blev dom hela 7 veckor gamla, usch vad tiden går fort! Bebisarna har varit dåliga i magen de senaste veckorna, så det har varit...
2
Svar
27
· Visningar
2 734
Senast: Fridolina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar