Nu är det snart sommar!

Sv: Nu är det snart sommar!

Varje morgon innan jag öppnar ögonen intalar jag mig själv "Idag kommer det vara sol och barmark" jag kan riktigt höra fåglarna kvittra utanför:D Sen kikar man ut genom fönstret och vad ser man där om inte ytterligare en dag med snöstorm...:cry: Men vem vet imorgonbitti kanske det händer:idea::devil:

Min bäbis kommer förhoppningsvis att debutera i Mantorp sen blir det ett par debutant klasser till antagligen Gärds och något mer... Vi får se hur häst och väder utvecklas:angel:

Men redan på lördag är det faktiskt debut, Clear Round hoppning:D

Här har vårfåglarna kvittrar i ca en vecka faktiskt, senast idag hörde jag dem :bump:

(ja, vi har "snöstorm" här i Skåne men fåglarna har nog inte fattat det :angel:)

Jag ska debutera med min häst i år! :D
Fast det blir nog någon gång mitt i sommaren, när vi hunnit träna ordentligt och tagit FT-kortet. Någon som har tips på en "nybörjarvänlig" bana i Mellansverige som passar en lite osäker häst?

Men se det positivt, framridningen till terrängen är i.a.f. större än en dressyrbana :devil:

Förresten, är det bara jag som deppar över all snö som (enligt mig) bara är i vägen?:(

Du är inte ensam om det! Jag försöker bara tänka positivt för att inte ge upp totalt och gå i ide...:angel: Efter ytterligare en dag med snöstorm idag så har det inte varit helt enkelt:crazy:

Här har vårfåglarna kvittrar i ca en vecka faktiskt, senast idag hörde jag dem :bump:

(ja, vi har "snöstorm" här i Skåne men fåglarna har nog inte fattat det :angel:)

Jajemen, fåglarna kvittrade så vackert så härom morgonen när jag och Appe gick och la oss. Då var det dock mest störande :rofl:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 367
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 709
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar