E
Ecs
Sv: NU är det FAN NOG! *mkt arg-behöver råd*
Du kan väl ställa in dina små djur på toa...Medans du är borta ?
Du kan väl ställa in dina små djur på toa...Medans du är borta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALLDRIG i livet..inte mina små RENRASIGA bebis marsvin heller!! *kramar om dom*PIRU skrev:Ja vill du bli av me dom har jag en Östlig Diamantskallerorm Hona som är gravid som behöver lite extra innan födseln,
så du menar att det är den aktiveringen Iko får...?!PIRU skrev:men har man en hund man tar nån promenad med då och då ja då blir dte lätt så här.
Nikkis skrev:så du menar att det är den aktiveringen Iko får...?!
Aldrig! har ju precis fått de! har haft dom exakt en vecka idag...Teacuptoy skrev:Gör dig av med burdjuren eller lås in dem på toa, tycker jag.
*försöker va allvarlig*
PIRU skrev:Skriv då hur en veckas träning ser ut då.
jag skrev redan i början av tråden att det INTE handlar om att hunden är understimulerad..varför skiter folk i det man skriver för ?KarinB skrev:Jag håller med PIRU, de måste aktiveras på rätt sätt.
Nikkis skrev:jag skrev redan i början av tråden att det INTE handlar om att hunden är understimulerad..varför skiter folk i det man skriver för ?
lita på det man säger istället för att säga samma sak som alla andra om och om igen,fastän jag säger att det INTE är så,men ändå ska ni säga att det "kanske är så"...
ursäkta "tonen" men ja blir ngt irriterad efetrsom ingen tar det på allvar det jag skriver om ang hans aktivering utan "måste" typ skriva upp hela hans tränings schema för att "bevisa" att hans aktveras på rätt sätt..tror nog att jag ändå vet bäst om min hund är understimulerad eller ej...
hehe det är luuugnt_Diddl_ skrev:Förlåt men jag kan inte låta bli att skratta