Nu är de här! (bilder)

gul_zebra

Trådstartare
Mamma hämtade ju tre nya lessons igår... ;) Blev två blåa honor och en faded hane. hanen, Mongo, ska äldsta syrran ha tillsammans med Cocco (och Mongo finns än så länge inte på kort eftersom de är på syrrans rum och jag inte får gå in dit), sen vilken hona som ägs av vem är inte bestämt än. Lutar åt att den tjockare av de går till mamma och får heta Elvis, och den mindre går till andra syrran...

Ett par bilder på honorna iaf, visst är de fina? (fast Mongo är finast iofs... .angel: ) :love:

bild0041_orig_SE.jpg

bild0051_orig_SE.jpg

bild0071_orig_SE.jpg

Sv: Nu är de här! (bilder)

nej vad fina de vara ståtliga ser dem oxå ut stt vara

Amania skrev:
nej vad fina de vara ståtliga ser dem oxå ut stt vara

hehe ståtliga och ståtliga, de är ju livrädda :D Är först nu de har börjat titta sig omkring lite och käkat litegrann.

gul_zebra skrev:
hehe ståtliga och ståtliga, de är ju livrädda :D Är först nu de har börjat titta sig omkring lite och käkat litegrann.
jaha men det kan juh int jag veta tyckte dem såg ståtliga ut dock

Amania skrev:
jaha men det kan juh int jag veta tyckte dem såg ståtliga ut dock

Nä men de är ju det :D Men ibland ser de rätt ståtliga ut faktiskt, och ibland inte... Just nu inte :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Har funderat på att skaffa Lessons ett bra tag, herregud, nu ska jag nu slå slag i saken, eller vad det heter.

Är dom blå vanliga?

Guuuuud såå söta!!! Har aldrig sett något gulligare:love::love:

*måste ha*

Tican skrev:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Har funderat på att skaffa Lessons ett bra tag, herregud, nu ska jag nu slå slag i saken, eller vad det heter.

Är dom blå vanliga?

Ja gör det, de är skitgoa :love: Synd att de är så små :P

Nä, inte vad jag har hört iaf. Enda som föder upp blått som jag känner till finns nere i Helsingborg, är därifrån de här tre kommer :-) Ska visst finnas nån grossist också som föder upp blå, men svindyra... Typ 1500 har jag för mig att en kostade då :eek: :crazy:

Hej!
Om du är sugen på Lessons har jag en god vän som snart får ungar :rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 834
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 332
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar