Nu är de äntligen här.. efterlängtade.. *kanin*

_Ninni_Hedblom_

Trådstartare
Nu har de äntligen kommit!! :D Snövit och Goman från Frostnatten´s Kaningård. Jättefina är de!! Mycket finare än på bilderna jag sett! :bow:
Dock hade Goman lyckats gnugga pannan i transportburstaket, där det satt nät som tydligen hade rostat, så han är alldeles orange i pannan... :rofl:
Något tips på hur jag ska ta bort det? eller ska jag låta det "blekas" bort? :crazy:

Bilder kommer sen när de fått sina burar helt iordninggjorda.. Just nu sitter de i sina transportburar, då jag upptäckte att jag glömt köpa spån.. :o

Sv: Nu är de äntligen här.. efterlängtade.. *kanin*

_Ninni_Hedblom_ skrev:
Nu har de äntligen kommit!! :D Snövit och Goman från Frostnatten´s Kaningård. Jättefina är de!! Mycket finare än på bilderna jag sett! :bow:
Dock hade Goman lyckats gnugga pannan i transportburstaket, där det satt nät som tydligen hade rostat, så han är alldeles orange i pannan... :rofl:
Något tips på hur jag ska ta bort det? eller ska jag låta det "blekas" bort? :crazy:

Bilder kommer sen när de fått sina burar helt iordninggjorda.. Just nu sitter de i sina transportburar, då jag upptäckte att jag glömt köpa spån.. :o

Borde gå att få bort ganska lätt, kan du inte ta en fuktig bomullstuss å se om du kan få bort det? annars försvinner det nog av sig själv sen när han/hon tvättar sig.

Ja , bilder vill jag se!

Här kommer lite bilder på sötnosarna.. :)

Goman
snovitgoman001_orig_SE.jpg

snovitgoman003_orig_SE.jpg

snovitgoman004_orig_SE.jpg

snovitgoman007_orig_SE.jpg

snovitgoman006_orig_SE.jpg

Snövit
snovitgoman008_orig_SE.jpg

snovitgoman009_orig_SE.jpg

snovitgoman010_orig_SE.jpg

snovitgoman012_orig_SE.jpg

Mer bilder kommer när de blivit lite mer hemtama.. :)

Nyare bilder. :)

Goman
Lilla sötnosen, kommer säkert ge fina ungar tillsammans med Snövit. ^_^
Vill först inte posera alls, men sen så. :) Vart kanske inte världens snyggaste pose, men det kommer nog. ;)
26februari2006007_orig_SE.jpg

26februari2006010_orig_SE.jpg

26februari2006012_orig_SE.jpg

26februari2006015_orig_SE.jpg

kommer mer...

Snövit
Underbart fin tös, med jättesnygg päls. :D Väldigt trevlig, men lite småskygg än. Hoppas på fina ungar efter henne. :)
26februari2006002_orig_SE.jpg
(Goman i bakgrunden)
26februari2006004_orig_SE.jpg

26februari2006005_orig_SE.jpg
(Sötisnos ^_^).
26februari2006006_orig_SE.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama