Nu är det kanske på gång??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu är det kanske på gång??

Förresten, jag är inte avundjuk, jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk *Madde ljuger sig blå :angel: :angel: *
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Åh vad underbart!
Jag är så bebissjuk. Även om jag sitter här och ammar min 7-månaders bebis just nu.

GRATTIS Pinglan!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Nu är det kanske på gång för mig också.

Har haft en jobbig natt där det har varit som en riktig ordentlig menssmärta som går ner i ljumskarna, det har krampat enhel del.
Svetten öser av mig.

Nu på förmiddagen så krampar det ordentligt både vid den nedre delen, och nu börjar det ibland ändra karaktär till att innefatta hela livmodern. Den värken gör inte riktigt lika ont som den som kommer i nedre delen av magen.

Men nog är det på gång nu, hoppas bara att det inte blir en första fas som varar i flera dagar :crazy:

Och falsklarm accepteras inte på något sätt alls!!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Det bet ju på pinglan så här kommer den:

Hejja Bebin friskt humör, vi vill se dig utanför !!!

Lycka till :)
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Tack :) :love:

Jag ringde till förlossningen nu och de sa att det verkar vara på gång nu, skulle ringa när jag kände att det var jobbigt att vara hemma.

Än så länge går det bra, men det gör ont stundvis.

Men som hon sa, ibland så börjar det så här och allt startar för att sedan lägga sig några dagar.

Men som jag skrev innan, falsklarm accepteras inte ;)
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Spännande! Så snart kanske det är din tur :banana:
Lycka till! Hoppas det inte är falsklarm.
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Hemma fortfarande, och första fasen håller fortfarande på.

Det går ganska bra, ingen större smärtupplevelse även om det gör ganska ont stundvis.

Dottern åker till sin pappa OM det sätter igång ordentligt i natt, lite i förebyggande för både henne och oss.
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Måste oxå gratta till bebisen..

Alla andra hejar vi på så gott det grå... hejja hejja:bump: :bump:
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Jag är fortfarande hemma och går in på tredje dagen med värkar som inte verkar kunna tänka sig att bli lite "arbetande", jag får väl försöka se det som att de jag har nu gör ett grundarbete utan att fuska.

Men ärligt, nu är jag ganska trött på att var så här trött, på att vänta, jag vill bara att det skall sätta igång - gärna NU!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

*kl*

Grattis Pinglan, ÄNTLIGEN! :)
Jag har sett foto. Jättefin var h*n!!! :bump:
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 840
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 509
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 597
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 755
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp