Nu är det kanske på gång??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kalaspinglan

Trådstartare
Slemproppen lossnade idag runt 11-tiden. Nu har det börjat smyga sig på lite värkar igen, vilket jag varit förskonad från sedan i helgen som var och dessförinnan inte sedan förra tisdagen då de stoppade värkarna på förlossningen....

Uuuuu... även om jag VET att det kan ta flera dagar innan bönan trillar ut nu, ändå kan jag inte låta bli att bli förväntansfull och lite nervös inför det stora som kommer att hända.... Uuuuhhh....
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Spännande...
Har själv 1½ vecka kvar till BF datum och väntar med skräckblandad förtjusning....

När "förvärkarna" är i farten så hoppas man ju att det är riktiga samtidigt som jag är rättså skraj...
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Spännande...
Har själv 1½ vecka kvar till BF datum och väntar med skräckblandad förtjusning....

När "förvärkarna" är i farten så hoppas man ju att det är riktiga samtidigt som jag är rättså skraj...

Jag har inte BF förrän den 27 november, så det är lite tidigt ännu. Men det bör inte vara någon större fara om den vill ut nu.

Det blev faktiskt jätteläskigt nu när det första riktiga tecknet på att det är på gång kom. Huaaa... är fortfarande inte rädd för förlossningen, men det är ändå så stort..

Lycka till!!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Åhh va spännande!! Du vet, snart är det min tur :D Men det känns som evigheter tills dess.
Håll mig uppdaterad!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Åhh va spännande!! Du vet, snart är det min tur :D Men det känns som evigheter tills dess.
Håll mig uppdaterad!

Ja, visst är det spännande... Uuuhhh...
Klart jag håller dig uppdaterad, tror du jag skulle kunna låta bli? *S* Jag lovar komma med alla detaljer.. Hehe...
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Tack!
Jo då, jag sitter ensam hemma (sambo jobbar) och moffar i mig middag framför datorn. Ska snart kvarta ner i soffan och försöka hålla mig vaken genom hela Idol. Det är underligt, för jag är verkligen så otroligt mycket tröttare idag än jag brukar vara... kanske kroppen försöker meddela mig något.. *S*
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Vad spännande!
Det är en häftig upplevelse att föda barn, om allt går komplikationsfritt.
Jag blir lite avundsjuk :)

Hoppas det sätter igång på riktigt nu då.
Och att du får en häftig upplevelse du med.
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Vad spännande!
Det är en häftig upplevelse att föda barn, om allt går komplikationsfritt.
Jag blir lite avundsjuk :)

Hoppas det sätter igång på riktigt nu då.
Och att du får en häftig upplevelse du med.

Tack! (Vilken skön avatar du har, förresten)
Jag hoppas också att det sätter igång på riktigt när det väl kommer.. inte något larvigt tjaffs med förvärkar och sånt. :crazy: ;)
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Hej pinglan! Hur är läget idag?:)

Efter en sömnlös natt fylld av täta och hemska förvärkar, och en dag utan någonting sitter jag här framför datorn igen... Så inget på g ännu, även om jag faktiskt ringde hem sambon inatt (han jobbar).
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Håller tummarna för dig!
Hoppas att det kommer igång nu då!
Jag hoppas också på att få föda snart :)
LYCKA TILL!!!!!
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Hu då! Vad bönan luras med dig:D För min del så trodde jag verkligen det skulle sätta igång när jag var på kontroll och barnmorskan sa att livmodern börjat öppna sig, 3 cm.
Fast det gick två veckor efter det:angel:
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Tänker på dig pinglan.

Försök att ta det så lugnt du kan, jag håller tummarna för att du snart har din böna i din famn.
 
Sv: Nu är det kanske på gång??

Lycka till :bump: :bump:

Misstänker att du kanske är på förlossningen nu, hoppas, hoppas du får en lätt förlossning.

Massa styrka skickas härmed :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 840
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 509
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 597
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 755
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp