Nu är det inge roligt längre

Sv: Nu är det inge roligt längre

Absolut inte! Nästa gång hon hör av sig ska hon skriva något i stil med "Bebis är ute nu, hon är jättefin och allting gick jättebra." :D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Fan vad jag är nervös... :crazy:

Jag med. Jag börjar bli det nu eftersom jag inte hört något mer från henne eller Lasse...
Klockan var 10:00 när jag fick sms om att de var på väg mot BB. Hur lång tid brukar det ta innan ungen är ute?

Jag ska nog göra som deras vovve Harry gör - lägga mig på sängen för att sova.. :p
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

det kan nog ta ett par timmar till! kan du inte smsa lasse då han kanske har telefonen på?

heja bebis!!!! nu är det minsann dags! och tyck inte synd om alla oss som fick gå ÖVER tiden ;)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Jag med. Jag börjar bli det nu eftersom jag inte hört något mer från henne eller Lasse...
Klockan var 10:00 när jag fick sms om att de var på väg mot BB. Hur lång tid brukar det ta innan ungen är ute?
Jag ska nog göra som deras vovve Harry gör - lägga mig på sängen för att sova.. :p

För mig tog det 19 timmar (varav 13 timmar inne på BB)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Hoppas verkligen att de inte har mobiltelefon påslagen inne på BB...:crazy:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

19 timmar! :eek: Jisses... jag ska aldrig ha barn :crazy: :p

De har inte mobilerna påslagna på BB, men Lasse sa i söndags att han skulle hålla mig uppdaterad, så tja. Vi får hålla tummarna för att någon buke-mobil piper för att Frida skickat ett "bebis har kommit-sms" :D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Hoppas verkligen att de inte har mobiltelefon påslagen inne på BB...:crazy:

här får man det iaf. men jag tänkte om det drog ut på tiden kanske han går ut för å köpa käk eller nåt. fast jag antar att han hör av sej när det ör färdigt :D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Ja det behöver inte vara mobiltelefonförbud överallt. Det är väl också mycket för att man inte ska stressa runt med telefonen och störa folk. Sen finns det givetvis utrymmen där det av rent tekniska skäl är helt olämpligt att ha mobilen på. Men att det skulle störa så mycket som man varit rödd för förut har man ju nu börjat dementera lite. Nya telefoner stör mycket mindre nu också har jag mäkrt. Tidigare så burrade det ju i varenda sak när man fick samtal ;) Hur som helst så är det ju upp till sjukhusets bestämmelset och följer man bara dem så är det ju lugnt!

Min telefon går dock att sätta i ett läge så att sändning/mottagning inte fungerar. Dvs. den fungerar som vilken annan mp3-spelare som helst. Jag kommer bara att ha med den till BB och jag ska noga upplysa personalen om att den är avstängd (på sitt sätt)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Nu är jag ju avis som FNNN!! Men jag ska låta det rinna av mig.. ;) Hejar och peppar jag också!! :banana::bump:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Här får man numera använda mobiltelefonen på BB, men inte på förlossningsavdelningen. Men man får ju springa ut i trapphuset om man vill (det gjorde jag själv under min första, ganska långdragna förlossning... ;)).

Men nog om det, hoppas det går fint för barnaföderskan!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Där Aningsfull föder får man ha mobil en bit utanför förlossningsrummen och även på BB :banana: så vi lär ju få veta ganska snart efter nedkomst :banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp