Nr 13 om våra 06: or

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten hälsning från (06:an) Stråla. Hon har fått operera bort en ink som satt i sadelläget och medan vi väntar på att såret ska läka så roar vi oss med att klättra i snöhögar
dsc_4392_58e18d532a6b22a4c5961c0f.jpg

Och hoppa i diken
dsc_4384_58e18d6fe087c350ff2f7ba4.jpg

Annars pigg och glad tjej och vi längtar efter att börja sätta igång igen.

En liten hälsning från (06:an) Stråla. Hon har fått operera bort en ink som satt i sadelläget och medan vi väntar på att såret ska läka så roar vi oss med att klättra i snöhögar
dsc_4392_58e18d532a6b22a4c5961c0f.jpg

Och hoppa i diken
dsc_4384_58e18d6fe087c350ff2f7ba4.jpg

Annars pigg och glad tjej och vi längtar efter att börja sätta igång igen.

Snö? Nu ? :eek:

.

Vad synd :sneaky:

:devil::D

Jag kommer faktiskt sadla ut min gamle till division 1 , han har visserligen inte tävlat på 5 år men jag litar på att han sköter sig ;)

Grå som jag skulle haft dit sträckte sig rejält för en vecka sedan men är bra nu, men jag hinner inte få igång honom till påsk då jag själv åkte på ryggont så in i :devil: . Var hos kiropraktorn idag och ska dit på fredag igen och det är liksom inte läge att sitta upp på den där Grå om man inte själv är fit for fight så han får helt enkelt vila en vecka till!

Visst är det jättesynd ;) :p Nä, men det känns lugnt och tryggt jag litar på att vi kan hämta upp oss :wtf:O_o:nailbiting: I alla fall hoppas jag det :D

Just nu önskar jag att jag hade en lugn, stabil, trygg att ta med mig istället men nu har jag inte det och tänker jag på gammelmannen hemma, 24år, finns inga garantier för att åldern lugnar ner dem :p

Skönt att det gick bra med sträckningen och hoppas ditt ryggonda försvinner fort och lätt. Det är ju så, levande material, allt kan hända, det finns liksom inga garantier för någonting.
Nu hoppas jag till denna gången att vi kan ta oss runt med hedern i behåll ;)

Va skönt att svullnaden gick ner iallafall fastän det krävdes medikamenter. Såklart ska du ut igen, men ska fuxen bara hoppa ?
Jag tränar dressyr på fuxen så om jag ska ut får det bli på henne. Finns ju inget alternativ :D Den gamla går inte att rida dressyr på och den grå har ju inget steg alls.
Får se om det finns någon lucka där vi kan peta in en dressyrtävling. Har ju inte ens löst licens så det känns lite långt bort just nu. Kan ju börja med en c-r eller vad man kallar dressyren för :o

Bussolyckan är verkligen tragisk :( Fruktansvärt när nåt sånt händer.

Jag mår så fruktansvärt dåligt för dessa arma föräldrar som skickade sina glada 14-åringar på skolresa och sen vaknar upp till ett sånt besked. Det är helt ofattbart och gör ju att man direkt känner: Min 14-åring kommer ALDRIG få åka på skolresa mer! Men så går ju inte att resonera heller....men herregud så tragiskt. Hur ska de orka leva vidare? Jag tror inte jag skulle klara det...

Ja det är helt ofattbart men som du skriver Monika så kan man ju inte sluta låta dem ha roligt. Jag ser bara en räddning om man förlorar ett barn det är att ha minst ett till. För att leva utan dem känns som en omöjlighet :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Shaggy
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 020
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar