Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det samma!!! Vi har visst alltid mycket att prata om när vi träffas! Såå roligt att se dig också!!Träffade minsann fint folk på Elmia Horse show! @happyrider såååå himla kul att se dig igen, var alldeles för längesedan sen sist.
Igår var dagen D eller kvällen K hur man nog vill säga! Dvs kvällen när jag äntligen fick hoppa Misty! Och ja, @fio det var värt VARENDA tjatande om henne på messenger, vilken känsla hon ger??? Det må vara att hon inte kan hålla galoppen fullt ut och hon är mycket bäbis att rida men jeeeesus vad hon hoppar!!!heart
Film kommer sen.
Japp, hon kommer inte att bli till salu!Det samma!!! Vi har visst alltid mycket att prata om när vi träffas! Såå roligt att se dig också!!
Vilken himla fin häst
Den tänker du väl ändå behålla?!
Jättetrevlig galopp och fina språng!
hahahah det ska jag säga till Rikard...att du "trots" att han höll i träningarna är nöjd....Ikväll har jag hopptränat. Denna gång ny tränare då Amanda var sjuk. Så det blev hennes sambo & kollega Rikard som hjälpte till istället. Är trots det mycket nöjd. Fick bra med tips & trix med hur jag ska gå vidare. Kul!! Till helgen är det tävling både lördag & söndag
Ikväll har jag hopptränat. Denna gång ny tränare då Amanda var sjuk. Så det blev hennes sambo & kollega Rikard som hjälpte till istället. Är trots det mycket nöjd. Fick bra med tips & trix med hur jag ska gå vidare. Kul!! Till helgen är det tävling både lördag & söndag
Ikväll har jag hopptränat. Denna gång ny tränare då Amanda var sjuk. Så det blev hennes sambo & kollega Rikard som hjälpte till istället. Är trots det mycket nöjd. Fick bra med tips & trix med hur jag ska gå vidare. Kul!! Till helgen är det tävling både lördag & söndag
Vi ska till KRK. Tilda hoppar 100 klassen.Nova, Haha gör du det Märkligt kan undra vem som sa just de orden igår fin liten hästlapålla
Maui, Japp jag rider bägge men bara sista klassen på söndag Ska ni dit?
Jag tycker han är bra. Vill få bra rytm på ritterna. Sen är han skojig också och berättar massa "skvaller". Sara är väldigt nöjd med honom.Hur är LL som tränare?
Igår smet vi iväg på dessyrträning Mycket skolor i trav och galopp för att stretcha sidorna och få fatt på höger bak som gärna sladdar ut åt höger, samt lite förvänd galopp och bakdelsvändningar stod på schemat. Pigg och glad häst