Beklagar. Verkligen sorgligt att behöva fatta ett sånt beslut.Nu är det bestämt att Rino ska få vandra vidare, det är så fruktansvärt sorgligt, och orättvist.
Älskade vän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar. Verkligen sorgligt att behöva fatta ett sånt beslut.Nu är det bestämt att Rino ska få vandra vidare, det är så fruktansvärt sorgligt, och orättvist.
Älskade vän
Äsch skit i ridningen o drick mer vin!Idag hade jag mest tänkt dricka vin och måla tavlor. Men fick ett styng av dåligt samvete och gick ut till mitt lilla djur. Han hade lite träningsvärk. Så vi tog ett piano pass för hand.
Han är inte lika spänd och harig längre. Mycket skönt!
Imorgon tänkte jag ta en ridtur.
Nu åter till vinet..
Är det med Ratzia då? Kan trösta dig ang er ickedräktighet att det tydligen har varit ett väldigt besvärligt år. Hade besök från känd hingststation och de bekräftade att det var många som inte tagit sig. Så deras råd var samma som jag skrev till dig, låt henne ta det lugnt över vintern, göd henne ordentligt o prova tidigt nästa vår så har ni god chans att det tar sig då istället.Vilka fina bilder @Gaia
Nu har jag kommit igång med lite träning och anmält mig till tävling så att jag inte bara lullar runt i skogen
Ha, det hade varit snyggt att komma med Hedda på dressyrtävlingÄr det med Ratzia då? Kan trösta dig ang er ickedräktighet att det tydligen har varit ett väldigt besvärligt år. Hade besök från känd hingststation och de bekräftade att det var många som inte tagit sig. Så deras råd var samma som jag skrev till dig, låt henne ta det lugnt över vintern, göd henne ordentligt o prova tidigt nästa vår så har ni god chans att det tar sig då istället.
@Gaia Vilka fantastiska bilder och så fina ni är!
Jag har också en fantastisk Grå! Nämligen Grållan 6 år som nu vilat en vecka efter att jag jobbat på tävlingen. Igår sadlade jag på, slängde upp sambon som red för 2:a gången på 25 år o sen red vi ut! Lilla Fuxan dansade o låtsades vara rädd för diverse men Grållan hon kämpar på rakt fram som en liten maskin! ÄLSKAR såna hästar!
Ja Marco. Han är halt v fram och nu bedövar vi bort hoven först.@Maui nu kan du inte bara skriva grå eftersom ni har två? Marco?