Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar PM när jag kollat hur ni som bor fel ska göra.Jaha bara för att det kom lite intressanta inlägg som jag ville svara på så stängdes tråden...
@tuaphua oljan.. DEN skulle jag behöva till Grå! Hur får man tag på den?
@tuaphua Jag är också intresserad av något som har en lugnande/dämpande effekt på mitt halvblod.. Enligt foderstaten ska hon få tillräckligt med magnesium. Är den här oljan bättre än andra tillskott?
Min prins var bättre i morse. Han får stå inne med omslag tills hovis kikat.
Usch vad jag är dålig på när mina egna djur är sjuka. Hysteriskt värre!
Håller tummarna att det "bara" är en hovböld!
F fick på sig sko i fredags, hovis var nöjd med hur det såg ut så nu hoppas jag att det inte blir nått bakslag.
Longerade igår för att se hur han rörde sig och han var finfin
Så idag red jag ett enklare pass, gick överförväntan och han kändes helt okej
Hur går det med pållen?
Ja det gick i raketfart och ändå var det bara tre som provade henne. Tror att alla tre ville ha henne. Kände själv att köparen var den rätta. Såg då fint ut när hon red.Wow Beata, så fort det gick. Hoppas R får det bra hos nya ägaren. Ja nu är det väl bara hon kvar, eller hur har vi det i tråden?
Nu har jag sålt Rivica hon åker redan imorgon. Besiktigade idag och gick även ner med kamera i halsen. Hela hästen ua.
Känns lite konstigt men jag tror att hon får det riktigt bra. Åker till en tjej i Eskilstuna som haft häst hela sitt liv o även mamman,
Ska rida dressyr o hoppa lite till husbehov.
Nu är det väl bara Loppan kvar här i tråden som har rätt ålder?
Jag får rida vidare lånehästen som är 2008 och när jag vågar på den vilde grå
Hoppas era hästar har tillfrisknat. Trist när de är halta och man inte vet vad det är.
Nu har jag sålt Rivica hon åker redan imorgon. Besiktigade idag och gick även ner med kamera i halsen. Hela hästen ua.
Känns lite konstigt men jag tror att hon får det riktigt bra. Åker till en tjej i Eskilstuna som haft häst hela sitt liv o även mamman,
Ska rida dressyr o hoppa lite till husbehov.
Nu är det väl bara Loppan kvar här i tråden som har rätt ålder?
Jag får rida vidare lånehästen som är 2008 och när jag vågar på den vilde grå
Hoppas era hästar har tillfrisknat. Trist när de är halta och man inte vet vad det är.
Hoppas du träffar på henne och kan lämna trevliga upplysningar. Känner du nya ägaren?F är en riktig -06a
"Skönt" med en snabb och smidig försäljning! Får se om jag och F träffar på Rivica på någon tävling då vi nästintill håller till i samma område
Skönt att svullnaden gått ner och att hältan är borta! @tuaphua
Är ju ett aber detta med hästar som inte bör vila.
Trodde F skulle varit "påverkad" av boxvilan, men märker faktiskt ingen skillnad.