Notiser enskilda avsändare

karamelldrottningen

Trådstartare
Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan?
Så att man alltså kan få meddelanden men utan att de ploppar upp bland övriga notiser. Och att man då aktivt själv behöver klicka på meddelanden för att de ska kunna läsas.

Hur gör man? Det måste väl gå?

Varför har tråden flyttats?
Tycker att man borde kunna ha en sådan funktion på SMS och WhatsApp. Men jag hittar inget sånt på nån av dem :confused:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
690
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 426
Senast: qitis
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 983
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Svar
21
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka