vallhund
Trådstartare
Fick nyss en notis om att jag blivit citerad i tråden om feminism, när jag klickade på notisen visade det sig att det var ett citat av @tuaphua som citerades av @durachiny . Bugg? Ca 12 minuter sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det var mitt fel, jag hade tydligen börjat svara på ett inlägg av dig men sen gjorde jag inte men sedan när jag svarade så låg det kvar i textrutan och mitt halvfärdiga svar kom med, jag editerade bort det snabbt när jag såg det. Ber om ursäktFick nyss en notis om att jag blivit citerad i tråden om feminism, när jag klickade på notisen visade det sig att det var ett citat av @tuaphua som citerades av @durachiny . Bugg? Ca 12 minuter sedan.
Tack, då förstår jag!Nej det var mitt fel, jag hade tydligen börjat svara på ett inlägg av dig men sen gjorde jag inte men sedan när jag svarade så låg det kvar i textrutan och mitt halvfärdiga svar kom med, jag editerade bort det snabbt när jag såg det. Ber om ursäkt