Noskvalster...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Anna_Nyberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 114
A

Anna_Nyberg

En kompis till mig var hem och hälsade på häromdagen med sin hund. Jag har, som en kanske vet en liten kanin, Harry, som är min sambo... förtillfället bor han hemma hos mina föräldrar och kommer att flytta hem till mig nästa helg. Saken är den att min kompis hund visade sig ha noskvalster!!! Och jag är fundersam om detta kan smitta till kaniner??? :confused:

Jag kommer visserligen att STORstäda min lägenhet innan Harry kommer hem MEN bör jag vara ängslig??

//Anna

min hund hadde noskvalster,jag tog den till veterinär och frågade om den kunde smitta mina katter,det kunde den inte,
derför tror jagi nte den smittar din kanin.
men ring å hör med veterinär för säkerhets skyld.
får din kanin noskvalster är deti nte så farligt endå,och det är lätt att behandla bort igjen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 738
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 262
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 460
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka