Noskvalster eller något annat?

WildWilma

Trådstartare
Jag ska ringa vet och boka tid imorgon på morgonen men skulle gärna få lite input iaf.

Hur plötsligt kan symtom på noskvalster uppstå?

Min hund har sen ca kl 10 idag haft kraftiga indragningar/inåtnysningar och kväljningar. Innan så har han inte ens nyst vad jag kan komma ihåg. Min första tanke var att han fått ett grässtrå i matstrupen och att han fick kväljningar av det. Men nu har han i princip bara inåtnysningar och de har avtagit en del i styrka och frekvens. Framförallt när han äter verkar inåtnysningarna triggas. Sover han är det lugnt.

Sv: Noskvalster eller något annat?

Vet trodde att det var en förkylning och att vi skulle avvakta. Hunden verkar iaf mycket bättre idag så hoppas att han är helt bra inom någon dag.

Liknande trådar

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 444
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
4 063
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar