norska motsvarigheten till svenska ATG?

Spirit

Trådstartare
vad har dom før hemsida, jag letar efter en speciell hæst før att hitta vad min foderhæt verkligen heter. Vet att det ær enkelt att "bara" raka frysen, men vill helst slippa nu infør vintern..

Sv: norska motsvarigheten till svenska ATG?

Tack, tyværr blev jag inte klokare eftersom jag ær osæker på fadern, får hem & raka frysen ændå før att få fram exakt hans riktiga namn pga. jag ær nyfiken.

men du kan ju skriva in din hästs namn så får du den info du vill ha.

jag letar efter en speciell hæst før att hitta vad min foderhæt verkligen heter.
Det var därför hon undrade;)

Du behöver inte raka mycket! Bara just över siffrorna! vad kan det bli? 1-1,5 cm högt??
När vi gjorde för passet så rakade inte ens vet. Utan hon klippte bara pälsen kortare med en sax:D

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Myzan87
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 083
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 746
Senast: Calmiche
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 872
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka