Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bo: Hotell President eller Lamp HotellDet kommer nog bli att tillbringa ett par dagar i Norrköping. Mottager gärna tips på vart man bor och äter hyggligt. Och vilka ställen man bör undvika. Gärna förslag på vad man kan göra och se också.
Det är lite krångligt. Jag äter inte gärna fisk och min sambo äter inte kött .Vad gillar ni för typ av mat? Finns väldigt många bra ställen!
Det blir absolut ett besök!Arbetets museum, speciellt om Alvas arbete där, och promenad i Industrilandskapet tipsar jag också om som göra-alternativ.
Pappa Grappa kanske? Då restaurangen, inte matbaren. Jättefin mat och hur mysigt som helst. Eller kanske Athena, grekisk restaurang. Också jättemysigt!Det är lite krångligt. Jag äter inte gärna fisk och min sambo äter inte kött .
Athena...är liksom...en pizzeria med ett par grekiska rätter på menyn.Pappa Grappa kanske? Då restaurangen, inte matbaren. Jättefin mat och hur mysigt som helst. Eller kanske Athena, grekisk restaurang. Också jättemysigt!
Så ser inte jag på Athena. Tycker deras grekiska mat är fantastiskt god! Sen håller jag med om att Pappa Grappa är på en annan nivå. Enoteket har jag varit på en gång och tyckte det var alldeles för högljutt och rörigt så det beror ju på vad man föredrar.Athena...är liksom...en pizzeria med ett par grekiska rätter på menyn.
Pappa grappa är liksom inte på samma planet, här snackar vi krog med smaklökar - den kan jag rekommendera också. Liksom Enoteket - också prisbelönt italiensk krog också med smak. Pappa grappa ligger i anslutning till knäppingsborg, ett kvarter från The Lamp Hotel, Burgers and Bangers o Härlig Pasta. Enoteket ligger i industrilandskapet. Alla centralt alltså.
Urban goat måste jag lägga till i listan av besöksvärda krogar. Och saliga munken.
Varken Härlig Pasta eller Pappa har italiensk profil, däremot har sistnämnda sin grund i medelhavseuropeisk mat.Och om man vill ha ett alternativ till italiensk?
Hälsa på MIG!!!!!Det kommer nog bli att tillbringa ett par dagar i Norrköping. Mottager gärna tips på vart man bor och äter hyggligt. Och vilka ställen man bör undvika. Gärna förslag på vad man kan göra och se också.