Normalpris?

Sorbe

Trådstartare
Vad är normalpriset på en dvärg pinscher? Hittar inga uppgifter när jag söker.
 
Sv: Normalpris?

de jag sett börjar på 9.000 upp till 13.000, men skulle tro det är vanligare med högre priser..... då efterfrågan på små raser är stor....
 
Sv: Normalpris?

Min uppfödare tog 9000 för valpar sist jag frågade. Min kostade 8000 när jag köpte henne för 2 år sedan men dom går ju spikrakt uppåt i pris nu.
 
Sv: Normalpris?

Okej, ska inte ha någon än på något år iaf, så nu vet jag ungefär vad man ska spara till då!
 
Sv: Normalpris?

Du hade fått min för en billig penning igår. Vi höll på och kampade och tränade och hade oss och hon blev lite för ivrig på belöningen (kamp med pinne) så när hon högg tag i pinnen hamnade min tumme emellan. Tanden gick rakt genom nageln. Satan i gatan vad ont det gjorde. :devil:
Fast sen vad hon så duktig nästa träningspass på kvällen när hon blivit av med värsta överskottsenergin (varit hos mina föräldrar ett tag) så då blev hon dyrbar igen. :D
 
Sv: Normalpris?

Ajajaj. Ja, de där små tänderna kan göra mer skada än vad man tror!

Såg en förra veckan i en hästaffär här i Stockholm, har sett hunden flera gånger och hon är ju bara sååå söt. Ser ut som en liiiten dobermann!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min mammas gamla hund har börjat bli stel i lederna på senaste tiden, så jag har försökt att hitta något tillskott att ge honom som hade...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 521
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 687
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp