Jag och Eldas testade mitt hemgjorda hackamore igår. Det funkade alldeles kanon. Tycker han lyssnar på det finare än det vanliga hacket tom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Man kanske ska ta bilder oftare så att man får en mer realistisk bild av sin ridning så slipper man bli överraskad.@tintilar Ja, visst är det frustrerande när man ser sina fel, men bara för att något inte är perfekt betyder det ju inte att det inte kan vara tillräckligt bra just då
Eldas är kallblodstravare ja. Förr i Norge. Eld daGaz
Måste ju bara säga att det var en superhärlig färg på den där grimman! Hästen är givetvis fin också
Jättefin häst och mkt snygg grimmaFast min Lyrik var nog grövre, också norskt stam
Försökte ta en selfie med L idag, det här var det bästa jag lyckades med. Behöver jag säga att jag inte är någon fotograf
L är söt i alla fall
Det syns lite på den här bilden, men han är helt full med trivselfläckar just nu. Det ser så himla fint ut tycker jag, synd bara att de försvinner när han tappat all vinterpäls. Är det någon mer här inne vars häst får trivselfläckar i pälsbytar tider?
Kan inte se bilderna men apropå trivselprickar så har Glimten massor med ser ut som en gepard
Kl
Vi taggar för fullt nu ska på dressyrkurs hela helgen. Ska bli så kul våran första riktiga träning. Så spännande att se hur han kommer klara att sova borta hela helgen och gå så många pass.... Ska försöka få lite bilder och nån film kanske
Vi ska göra så mkt bra reklam för Nordsvensken som vi bara kan! !
Nu ser jag =) Fin han är!!Nytt försök...
Selfie. Jag ser ut som om jag inte sett solen på flera år ju
Söt L med trivselfläckar: